Welkom op de website van de VVHB

V.V.H.B. staat voor: Vereniging van Vrijwilligers Hollandse Biesbosch. De leden van de Vereniging zijn mensen die zich actief inzetten om uit te dragen wat hun boeit in het natuurgebied de Biesbosch: de indrukwekkende natuur, de geschiedenis. De dieren en planten, het water dat altijd in beweging is, de mens die altijd een plaats gehad heeft: dat alles is de moeite waard om kennis mee te maken.

De website van de VVHB heeft een openbaar gedeelte; en een gedeelte voor leden. Algemene informatie over de vereniging vindt u in het menu ‘algemene informatie’. Actuele informatie over de activiteiten van de vereniging, nieuws en waarnemingen in de Biesbosch vindt u in het menu ‘Actueel’.

Bent u lid van de vereniging, maar heeft u geen inlog, dan kunt u hier registreren.

Mist u informatie of heeft u vragen, neem dan gerust contact met ons op.

zonsondergang moldiep