Archief (oude site)

Ledenlijst

Altijd de meest recente ledenlijst van de VVHB.

Pluis en Struin 2018/2019 deel I

Klik hier voor het winterprogramma van Pluis en Struin.

Medewerkers BCD

Klik hier voor de directe telefoonnummers van de medewerkers van het bezoekerscentrum.

Privacybeleid

Sinds 25 mei 2018 is de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) van kracht. Dit heeft ook gevolgen voor de VVHB. Inmiddels hebben we het privacybeleid vastgesteld. Wat verwachten we van jou? Voor zover je nog geen reactie hebt gegeven willen we graag dat je als VVHB-lid de privacyverklaring ondertekent door jouw naam in te vullen en die verklaring aan robertvanandel@kpnmail.nl retourneert.

Algemene Ledenvergadering 2018

Het verslag van de Algemene Ledenvergadering 2018 moet nog de goedkeuring van de ALV 2019 krijgen.

Aan de hand van een presentatie worden de punten van de agenda en de daarbij behorende bijlagen besproken. Voor de volledigheid worden ook de statuten en het huishoudelijk reglement beschikbaar gesteld.

Ondernemend Bezoekerscentrum 2021

Precies 600 jaar na de Sint Elisabethsvloed (1421) moet een nieuw bezoekerscentrum gerealiseerd zijn. Het nieuwe bezoekerscentrum moet een uniek voorbeeld worden in duurzaamheid, gastvrijheid en natuurbeleving. Wim Slootweg geeft een presentatie

Foto’s Maandagmiddag & Pluis en Struin

20180620 Sophiapolder (foto’s Leen Kieboom)